the-ewoking-dead asked:

#1-50

Of course hahaha 

50 QUESTIONS, 50 WAYS TO GET TO KNOW ME.

  • 1: What would you name your future daughter? I had the name Anastasia picked out.. but then things with my ex fell through so now I have no clue. 
  • 2: Do you miss anyone? All the time!
  • 3: What if I told you that you were pretty?  I wouldn’t believe you.
  • 4: Ever been told “it’s not you, it’s me”? Yeah.. It hurts a bit..
  • 5: What are you looking forward to in the next week? You being here :p
  • 6: Did you go out or stay in last night? Stayed in haha I have no life.
  • 7: How late did you stay up last night? 1, as usual.
  • 8: Honestly, has anyone seen you in your underwear in the past 3 months? Of course xD
  • 9: What were you doing at 12:30 this afternoon? It hasn’t come yet… but probably cleaning.
  • 10: Have you ever told somebody you loved them and not actually meant it? Never. I’m not like that.
  • 11: Could you go for the rest of your life without drinking alcohol? Maybe.. Idk haha 
  • 12: Have you pretended to like someone? Nope!
  • 13: Could you go the rest of your life without smoking a cigarette? Omg yes. Personally, I find them gross.
  • 14: Is there one person in your life that can always make you smile? There are a few <3
  • 15: Is it hard for you to get over someone? Not really… But I guess that really depends on the circumstances.
  • 16: Think back five months ago, were you single? Kind of.
  • 17: Have you ever cried from being so mad? Yeah..
  • 18: Hold hands with anyone this week? Yes ^.^
  • 19: Did your last kiss take place in/on a bed? No haha it was in the car x)
  • 20: Who did you last see in person? Nathan :)
  • 21: What is the last thing you said out lot? You mean loud? I said I was hungry. 
  • 22: Have you kissed three or more people in one night? Truth or dare in like 6th grade. All chicks. All my best friends haha 
  • 23: Have you ever been to Paris? No, but I really want to go sometime in my lifetime!
  • 24: Are you good at hiding your feelings? Yeah..
  • 25: Do you use chap stick? I do! Sweet mint is my fav haha 
  • 26: Who did you last share a bed with? Ian ^.^
  • 27: Are you listening to music right now? Of course! 
  • 28: What is something you currently want right now? Chocolate..
  • 29: Were your last three kisses from the same person? Yes <3
  • 30: How is your heart lately? Beating..??
  • 31: Do you wear the hood on your hoodie? Yeah haha sometimes!
  • 32: When was the last time a member of the opposite sex hugged you? Last night!
  • 33: What do people call you? Tiger or Tink depending on who it is and where I am :)
  • 34: Have you ever wanted to tell someone something but didn’t? Yes.. It’s called keeping a secret. 
  • 35: Are there any stressful situations in your life? Of course.
  • 36: What are you listening to right now? Gold by Adventure Club :)
  • 37: What is wrong with you right now? My body hurts all over, omg.
  • 38: Love really is a beautiful thing huh? Yeah ^.^ <3
  • 39: Do you make wishes at 11:11? Of course I do <3
  • 40: What is on your wrists right now? Nothing :)
  • 41: Are you single/taken/heartbroken/confused/waiting for the unexpected? Not at all. I got my shit figured out. 
  • 42: Where did you get the shirt/sweatshirt you’re wearing? The Army Guard RSP guy who deals with supplying uniforms. 
  • 43: Have you ever regretted kissing someone? Why would I ever regret kissing someone? My life is on the right track right now.. Probably thanks to that kiss. 
  • 44: Have you hugged someone within the last week? Of course!!
  • 45: Have you kissed anyone in the last five days? Yes <3
  • 46: What were you doing at midnight last night? Watching Supernatural xD
  • 47: Do you miss the way things were six months ago? Not at all.
  • 48: Would you rather sleep with someone else or alone? Someone else!! I love cuddling and hearing their heartbeat <3
  • 49: Have you ever been to New York? I almost went to sing at Carnegie Hall.. I was so sad I couldn’t. I would have been with a bunch of top notch directors and a ton of gold standard choirs! It would have been my musical dream come true<3
  • 50: Think of the last person who said I love you, do you think they meant it? I would like to think they do..